חווית משתמש – UX

למרות שלעיתים קרובות ניתן להחליף ביניהם, UI ו-UX לא בהכרח מתייחסים לאותו הדבר. בעוד ששניהם מודאגים מהאופן שבו משתמש מתקשר עם מוצר או שירות, הם שונים מאוד. UI עוסקת בניווט ובנגישות של המשאבים הדיגיטליים, בעוד ש-UX היא יותר ארוכת טווח ועוסקת בערכים עסקיים, תרבות ומטרות תמונה גדולות. הנה שני ההיבטים החשובים ביותר של UI גדול:

UX ו-UI הן רכיבים חשובים בתהליך תכנון מוצלח. בעוד שכל אחד משיג צרכים ורוצים שונים, שניהם חשובים באותה מידה ביצירת מוצר סופי מוצלח. UI טוב יכול לעשות מוצר קל לשימוש, בעוד UX עני יכול להפוך מוצר קשה לשימוש. אם למשתמש קשה לנווט באתר, סביר להניח שהוא לא ירכוש.

UX גדול יכול להפוך או לשבור אתר מסחר אלקטרוני. בעוד פונקציית המוצר חשובה, UX גדול יגדיל את מספר הרכישות. משתמשים ירכשו מאתר שיש לו חווית משתמש טובה. UX טוב גם יגדיל את המכירות. אבל תזכור שזה לא קשור רק לאוניברסיטה. UX טוב גם יגדיל את ההמרה.

UX מתייחס לכל אינטראקציה בין משתמש (ועסק) למשתמש. קל להשתמש ב-UX טוב ואינטואיטיבי. המוצר לא צריך להיות מבלבל או מסובך עבור המשתמש. Good UX מחשיב את ההקשר, המטרות והידע המוקדמים של המשתמש. היא רואה אמינות, נגישות וערך. זה עושה את זה חשוב להבין את הפסיכולוגיה מאחורי ההבדלים האלה ולנקוט צעדים כדי לשפר אותם. וגם, אם אתה רוצה לעשות את הבדל, אתה חייב לעשות את המאמץ העליון.

לקוחות לא רק מודאגים עם UX, אלא גם היבטים אחרים של מוצר. זה חל גם על אתרי מסחר אלקטרוני. אתר טוב למסחר אלקטרוני מספקחווית משתמש ux טובה. סביר להניח שאנשים יקנו מוצרים מאתר שמציע חוויית משתמש טובה. וחוויית לקוחות טובה יותר מובילה למכירות גבוהות יותר. כתוצאה מכך, UX של החברה יכול לעשות הבדל עצום בשורה התחתונה שלה.

UX טוב הוא אינטואיטיבי וקל לשימוש. מוצר שאינו שמיש יגרום לתסכול וחרדה. UX טוב לא יכריע או יבלבל משתמש. זה יעשה את המשימה קלה ואינטואיטיבית. בנוסף לשימושיות, UX גדול שוקל הקשר, ידע מוקדם ומוטיבציית משתמש. בנוסף, על UX להציע אמינות וערך למוצר או לשירות. זה גם צריך להיות קל למצוא ולנווט.

חוויית משתמש היא היבט חיוני בעיצוב מוצר או שירות. הוא מתאר את החוויה הכוללת של מוצר מקוון או שירות. במילים אחרות, קל להשתמש ב-UX טוב ואינטואיטיבי. באופן דומה, קל לנווט ב-UX טוב. בנוסף, ל-UX גדול יש רמת אמינות גבוהה והוא מסוגל לעסוק במשתמש. זה יגדיל את הסבירות של רכישת לקוח. זה גם צריך להיות פשוט לניווט.

כפי שאנו יכולים לראות, חוויית המשתמש היא על כל אינטראקציה בין עסק למשתמשים שלו. חשוב ליצור קשר זה ולהבטיח אחד חיובי. UX גדול הוא חיוני לכל מוצר. זה גורם לחברה להתבלט בין המתחרים שלה בכך שהיא משמחת את המשתמשים שלה. עסקים יוכלו למשוך ולשמור לקוחות עם UX באיכות גבוהה. אז, לא לפספס את ההזדמנות הזאת לעשות השפעה מתמשכת על המשתמשים שלך.

למרות שזה נשמע מסובך, UX הוא על חווית הלקוח. הוא כולל את הרגשות, התפיסות והתגובות שיש לאדם למוצר. חשוב להיות מסוגלים להגיב לרגשות אלה ולהבטיח שהמוצר קל לשימוש. זה גם צריך להיות נגיש בקלות. UX לא רק עושה את זה קל אלא גם משפר את המוניטין של החברה בשוק. זו דרך טובה להתבלט מהקהל.

חברה יכולה לגבור על המתחרים שלה ולהיות מסוגלת לשלוט בשוק עם UX חזקה. אמזון, למשל, מציעה משלוח של יום הבא ומשלוח של יומיים. העיצוב שלו עוסק בפריסת האתר ובבר החיפוש. מעצב UI עשוי להבהיר את אפשרויות המשלוח ולבנות כפתורים בהירים כדי לעודד את הלקוח ללחוץ עליהם. הלקוח צריך להיות מסוגל בקלות לזהות את המוצר שהוא רוצה. זה צריך להיות קל להשוות מחירים.